fredag 7 oktober 2011

7 oktober 2011

Tiden bara rinner iväg, vänta, stopp, stanna.. men icke!
Hur som helst rullar det på ganska bra förutom att jag har fruktansvärt ont i ryggen och foglossningen har börjat. Men, eftersom tiden bara rinner iväg så är det inte så länge kvar. Och jag har kommit på att med flera delmål på vägen så klarar man allt lite lättare :)
Mitt första delmål är att kämpa på och försöka jobba så mycket jag kan och orkar till den 21 november, då hoppas jag nämligen att min havandeskapspenning träder i kraft. Och till dess är det bara 45 dagar kvar, varav 22 arbetsdagar så håll ut!!

Idag har jag haft en fixardag, diskat, tvättat och städat hela huset så nu slipper vi det i helgen när vi är lediga tillsammans.
Ikväll ska jag träffa mina bästa vänner och det ser jag fram emot extra mycket eftersom det inte blir så ofta nu för tiden.
Ha en bra helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?