torsdag 29 september 2011

29 september 2011

Nu har jag haft en ofrivillig paus i bloggandet, jag har nämligen varit sjuk (är fortfarande inte helt 100) och har då inte orkat blogga.
Det har inte hänt överdrivet mycket sen sist jag skrev utan det rullar på som vanligt här hemma. Om två veckor ska vi till BM och lyssna på hjärtljuden och mäta magen, det ska bli spännande.
Många som jag träffar, som jag bara är bekanta med tycker att min mage är väldigt stor och när jag berättar att vi inte ska ha förrän i slutet av januari så frågar dom om det är två?! Jag vet inte hur vi ska tolka det, mer än att min mage är rätt stor. Men det är ju trots allt väldigt olika från person till person, och säkert olika beroende på vad man jämför med.
Jag är glad att min mage är som den är, det är ju ett bevis på att beisen växer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?