måndag 12 september 2011

12 september 2011

Dagarna rullar på och det blir mer och mer som måste förberedas inför att vår nya familjemedlem ska anlända. Hitintills har jag rensat alla rum och garderober, men det lär behövas en gång till innan jag känner mig klar.
Just nu funderar jag mest över alla inköp som måste göras innan, en del köp kan ju faktiskt vänta tills vår stjärna har kommit. Men frågan är ju vad som är viktigast?!
Vi har en sittvagn i nuläget, men jag funderar på att köpa en kombivagn.. allt i ett, vad är bättre än det liksom?!
Skötbord är något som jag vill köpa typ nu, men jag kan inte bestämma mig för vilket. IKEA har en del fina och dom är säkert jättebra, men jag tvekar för att det är just IKEA. Men, dom andra jag har tittat på är så fruktansvärt dyra. Vilka problem jag har! :)
Hur eller hur så är det mycket som behöver fixas till, så i veckan funderar jag på att hämta hem sängen och fixa så att den är på plats.

Finns säkert dom som tycker att jag är ute i för god tid, men tro mig jag vet, tiden går sjukt fort och med tanke på mitt jobbschema så får jag försöka hinna med det när jag väl är ledig. Plus att jag vill passa på nu när jag mår bra. Det är ju ingen som vet hur jag mår längre fram..

Har ni några tips och idéer om någon bra sida på internet eller något bra ställe där man kan köpa barnprylar så kommentera gärna. Alla tips är av intresse!

2 kommentarer:

  1. Kul med ny blogg :) jollyroom.se heter sidan som jag beställt en massa ifrån. Supersnabba leveranser och bra kundtjänst :) Kram /Ida

    SvaraRadera
  2. Åh tack Ida! Ska kika in där genast. Kram

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?