fredag 16 september 2011

16 september 2011

Vilken känsla att få känna sig utvilad när man vaknar på morgonen!
Vi har sovit gott allihop i natt och det gillas. Läste på en sida igår att anledningen till att mamman är uppe och springer om nätter pga toabesök och annat är för att hon ska vänja sig vid det tills barnet kommer ut. Det tackar vi för!
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Vore det inte bra om mamman fick tiden nu innan till att verkligen vila upp sig?! Fast det känns faktiskt mest logiskt att kroppen får vänja sig redan nu, tänk annars vilken chock det hade blivit.

Ibland tänker jag att det känns oerhört overkligt att jag faktiskt har en liten krabat i min mage, som sprattlar runt där och lever livet. Tänk att jag ska bli mamma.. Det är helt otroligt hur allt fungerar. Jag behöver nästan nypa mig i armen med jämna mellanrum, så att jag vet att jag inte drömmer.

P.S Sambon var helnöjd med mina köp igår! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?