onsdag 11 januari 2012

11 januari 2012

Igår hade jag en dålig dag från början till slut, om man bortser från ett par timmar på kvällen.

Hade sovit jättedåligt och hade ont i hela kroppen så jag låg i sängen till klockan var tjugo i tolv. Kände mig som en hemsk människa, men jag orkade verkligen inte ta mig upp mer än att gå på toa.
Jag gjorde inte många knop utan tog det istället väldigt lugnt och lagade mat till Sebastian kom hem.
Sen hade han peeptalk med mig på kvällen och vi kollade på film, efter filmen masserade han mig och fy fanken så underbart. Jag blev avslappnad i hela kroppen, det var behövligt.
Tyvär avslutades kvällen med ett tråkigt samtal och i och med det så var natten förstörd. Hade svårt att somna och vaknade kvart i ett och var vaken till halv sex. Så idag är jag väl ingen rolig människa att umgås med.
Men trots det så ska jag göra mig iordning för att träffa Natalie på stan, det ska bli kul för det var ett tag sen.

Så hoppas jag på bättre sömn i natt.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?