fredag 6 januari 2012

6 januari 2012

Det märks att det inte är så länge kvar tills vi är beräknade, på många sätt. En anledning till att det märks är för att mina kära vänner hör av sig titt som tätt och vill ses nu innan det blir alltför mycket.
Jag uppskattar verkligen alla sms och förfrågningar om vi kan ses och jag ska försöka hinna/orka med att träffa er alla, minst en gång till innan bebisen behagar titta ut.

Så i onsdags träffade jag min bästa vän Anna, vi sprang på stan och åt buffe´ på Zorbas, det var mysigt.
Igår var Sanna här på en långfika och vi hade massor att prata om, som vanligt!
På måndag ska jag träffa min Malin och på onsdag är det Natalie som står på schemat. Det känns bra att ha lite roliga saker inplanerade och inte bara massa måsten.
Ska försöka hinna hem och träffa mamma och dom med, men det är inte alltid lätt att få ihop det.

Idag har jag en städ/tvätt och fixardag, det behövs emellanåt. Speciellt då vår lilla busunge till katt springer in och ut och får med sig massa barr och löv in :)
Min kära sambo är dunderförkyld och jag ska göra allt för att undvika att bli detsamma, känner mig inte riktigt "redo" för en förkylning.

Hoppas ni får en fin långhelg tillsammans, idag skiner tom solen här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?