tisdag 4 september 2012

Dålig uppdatering

Som ni säkert har märkt är jag hemskt dålig på att uppdatera, men det beror på mycket olika saker.
Den största anledningen är vår älskade son, jag vill umgås och vara med honom så mycket jag bara kan.
Sen är det jobb, planering, fikadejter, städning, fix, och massa annat som kommer emellan och för ungefär en månad sen skaffade jag ny mobil och har inte laddat hem appen så att jag kan blogga från mobilen ännu.

Läget just nu är stabilt på många håll och vi längtar hela familjen efter en mysig höst tillsammans.
Vi har precis avverkat 8 veckors ledighet tillsammans så nu jobbar pappan i huset för fullt.
Jag ska börja jobba i mitten på september men ska bara jobba 17% denna månaden och from 1/10 ska jag jobba 43%. Det är med blandade känslor som jag börja jobba men mestadels positiva.
Jag ska jobba mycket på helger så Jenson kommer ju vara hemma med sin pappa och det är minst lika bra som att vara hemma med mig.
Lite beroende på hur det funkar så kanske vi ska skifta i början på nästa år, men det tar vi lite längre fram.

Jenson är en mycket aktiv och social liten herre och han älskar all den uppmärksamhet han får.
Han älskar fortfarande både att åka vagn och bil. Sen ungefär två månader så sover han i sitt rum i sin säng och sen en månad tillbaka sover han hela nätterna, somnar mellan 19.15-20.15 och vaknar mellan 7.45-8.30 på morgonen så här blir det sovmorgon nästan varje morgon :)
Han älskar gröt, palsternacka, fisk och vatten dricker han ur glas och ingenting annat.
Han gillar sin hoppgunga och är gärna i den samtidigt som vi spelar musik och sjunger med honom.
Gåstolen är riktigt poppis och nu springer han runt med den som en liten vilding och bara ler.
Han är väldigt sällan ledsen och har inte gråtit många gånger i sitt snart 8 månader långa liv.
Han är en riktig liten energiknippe och är älskad av så många, allra helst av oss, mamma och pappa.

I maj började jag som konsult för partylite och har haft ett litet uppehåll för sommaren, nu är jag på benen igen och håller på med min egna hemsida. Jag länkar den här när jag är färdig med den. Då kan man nämligen beställa produkterna därigenom, smidigt va?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?