torsdag 6 september 2012

Nu tar jag kväll.

Det blev en kort promenad på lite mer än 5 km idag, tyvärr glömde jag starta runkeeper, jag tycker det är rätt bra att se hur långt man går på x antal timmar/minuter. Sen har dagen mest gått i lugnets tecken, tvätt, matlagning och massa bus här hemma.

Nu sover Jenson för natten, han var verkligen jättetrött. Sebastian är inne i stan med jobbarkompisarna så nu blir det egentid.
Tänkte plocka iordning alla grejer som vi ska ha med oss imorgon, ska försöka komma iväg tidigt. Så det underlättar om allt är färdigpackat imorgon.
Först ska vi till öf i Smedby och strax innan tolv ska vi in till stan och shoppa lite sen blir det en sväng till jobbet och lägga mitt schema och efter det fotografering och sen åker vi mot söderåkra, där ska Jenson och jag spendera natten.
Hoppas vi hinner allt jag tänkt.
Snart blir det te och soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?