torsdag 6 september 2012

Lugn dag

Igår var det full rulle på Jenson och mig ända till läggdags. Vi cyklade till Smedby för att leka med dom andra barnen på öppna förskolan, det var jätteskoj. Vi drag på oss lite mer än två mil på cykeln och väl hemma igen lagade vi mat och städade huset. Det blev en tidig kväll för Jenson, redan klockan 19 slog han igen sina blå. Så då tog jag på mig myskläder och åkte in till systeryster, strax efter nio åkte jag hem igen och då väntade sängen. En mycket bra dag!

Så idag blir det nog lite lugnare, vi tvättar just nu och har precis ätit frukost. Om en timme är det förmiddagsvila för Jensons del och då tänkte jag faktiskt sätta mig i soffan och slöglo på tv. Sen får vi se om vi ger oss ut på en promenad eller om vi kör en riktigt lugn dag, imorgon är det fullbokat hela dan så vi kanske behöver en hemmadag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?