måndag 8 april 2013

Jag har blivit moster!

Helgen har susat förbi precis som alltid. Eftersom jag jobbade fredag kväll och lördag heldag så var jag igår väldigt trött. Det resulterade i att Jenson o jag tog en powernap på 2 timmar igår eftermiddag.
Men tyvärr hjälpte inte det utan jag var trött hela kvällen ändå, men inatt har jag sovit bra o bara varit uppe tre gånger så jag känner mig betydligt piggare idag.

I lördags fick jag det efterlängtade samtalet om att min syster äntligen fått föda sitt barn, att jag blev moster och Jenson fått en lillkusin. Så igår åkte jag och Jenson in till stan och träffade John och Emilie, vi tog oss till Modehuset och köpte vårskor till Jenson o present till lillpluttan.
Sen kollade vi på när Johan spelade fotboll innan vi åkte bort till bb för att träffa de lilla underverket :) Så liten och så söt tjej!
Efter en timme där åkte vi hem och sov, sen vart de full rulle när pappa kom hem. Fram med grillen och på med älgsteken som låg där ett par timmar innan det var dags för att äta.
Vid nio på kvällen hoppade vi in i bilen och åkte bort till Karin och Daniel för lite bebismys :) vilket avslut på dagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?