torsdag 11 april 2013

Veckan är inte slut än.

Denna veckan har av någon anledning (jag vet dock inte vilken) gått väldigt sakta.. Den har känts dryg och otroligt lång, även att vi haft att göra, precis som alltid.

Igår var en givande dag då jag var med på planeringsdag med de nya jobbet, dom nya kollegorna verkar toppen!
Idag har vi haft besök av Anna och Hugo som numera tar sig fram själv, stora killen :)
Karin och Nora kom förbi en sväng, så jag fick gosa.. Hon är så otroligt söt!

När Sebastian kom hem idag tog jag en lååååång dusch, precis vad jag behövde. Nu ligger jag i sängen och hoppas få sova ett par timmar innan springet börjar!
Imorgon är det fredag och vid lediga hela familjen.
Så det blir däckbyte, montering av dragkrok och så förmodligen biltvätt. Givetvis formel1 också!
På söndag ska vi träffa Ida, det var längesen!

Godnatt mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?