tisdag 7 maj 2013

Längesen

Det är längesen jag skrev nu och största anledningen till det är att min mobil är inne på reparation. Jag har hela tiden tänkt att jag väntar med en uppdatering till jag får tillbaka den, men nu har den varit iväg i över två veckor så idag gick jag in och kikade hur långt de kommit.. halvvägs!!!
Så, jag kommer garanterat få vänta flera veckor till, kul!
Jag har förvisso en lånetelefon men har inte orkar ladda hem bloggappen, kanske dags att göra det för jag sitter nästan aldrig vid datorn.

Det har hänt mycket sen sist men jag orkar inte rabbla upp allt så jag tar bara det stora.
Jenson har blivit klippt för första gången i sitt liv, av en frisör dessutom och han satt tyst som en mus och tyckte det var jättespännande.
Idag är det 20 dagar kvar till bf och vid 10.15 ska vi till barnmorskan och kolla läget, så jag skriver mer efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?