onsdag 8 maj 2013

Fått lite gjort trots allt.

Besöket hos barnmorskan igår gick väl inte som förväntat.
Sen två veckor tillbaka har jag ätit dubbelt så mycket järntabletter och mycket mycket mer järnrik mat men trots det så hade inte järnvärdet ökat någonting, inte en liten ynka enhet. Suck!
Så det är vila vila och vila som gäller, men det funkar inte i det verkliga livet.

Efter besöket åkte vi hem och lekte med grannbarnen, så underbart väder. Sen blev det mys och matlagning innan Sebastian kom hem.
Idag tog Jenson sovmorgon till 8.50, lite typiskt då jag inte kunde somna om och var vaken sen 6.45.
Men jag har fått lite gjort, tvättat, diskat och rensat ur bland mina kläder.
Nu vilar Jenson och jag ska strax slå ner rumpan i soffan, sen i eftermiddag åker vi in till stan och möter upp Sebastian. Han ville handla lite kläder så vi ska vara med som smakråd :)
Ikväll blir en lugn kväll, Sebastian ska iväg och fiska och imorgon jobbar jag 12.5 timmar så jag behöver en lugn kväll för att orka med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?