torsdag 23 maj 2013

Rastlös men trött och grinig

Ja fy fan vilken dålig kombo. Jag är så trött så det känns som jag skulle kunna gråta titt som tätt eller åtminstone få ligga i sängen hela dagarna och bara vara. Samtidigt som jag känner mig rastlös och vill få massa gjort. Och hur går det ihop? Precis, det gör det inte! Därför blir jag om än mer grinig, suck.

Vårt lilla troll känner av att jag inte orkar lika mycket längre och väljer verkligen de bästa dagarna att jävlas med mig. Tur att han är så söt!

Igår rensade vi förrådet och idag har vi mest tagit det lugnt, varit ute och sparkat boll och blåst såpbubblor. 

Jag längtar till den här tiden imorgon, för då är det helg med familjen som gäller och får jag bestämma så kommer jag ligga i sängen minst halva lördagen.

På söndag är vi bjudna på morsdagmiddag hos Sebastians föräldrar men jag är inte det minsta sugen och skulle hellre vara hemma än och sitta där och försöka vara trevlig och social. Men vi får se, jag kanske ändrar mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?