onsdag 29 maj 2013

En vaken natt

Ja och denna gången kan jag varken skylla på mig och mina toabesök eller den sparkande bebisen. Jenson vaknade nämligen 2.10 och kunde inte somna om, vi försökte i våran säng men det gick inte så vi satte oss vid tvn. När klockan närmade sig 4 så gick jag in i vårt sovrum igen och efter bus och skratt med pappa somnade han som en klubbad säl 4.37.. Så när vi slog upp ögonen strax innan 8 imorse var det med grus i ögonen.
Men det är så det kan vara ibland och vi är helt enkelt bortskämda med att få sova hela nätter. 

Nu har vi precis ätit frukost och ska väl börja dagen i soffan tittandes på Barnkanalen. 
Runt 11 kommer Karin o Nora hit, dom ska passa Jenson medan jag åker till frisören. Men Sebastian pratade om att sluta tidigt idag, så han avlöser nog henne efter ett par timmar.

Så trots att jag varit vaken nästan hela natten så ser jag fram emot denna dagen med ett leende.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?