tisdag 21 maj 2013

Äntligen!

Ja äntligen har jag fått tillbaka min mobil. Eller min o min, efter tre veckor på service så insåg dom att det inte gick att rädda så idag när jag skulle hämta mobilen så fick jag en sprillans ny. Tack tack!

Så nu kommer det bli bättring med uppdateringen. 

Idag har vi varit hos barnmorskan och äntligen har mitt järnvärde stigit, inte tillräckligt mycket för att det ska vara ett bra värde men så mycket bättre än jag haft innan. 
Hjärtljuden lät bra, magen hade växt och jag har tack och lov inte gått upp i vikt sen sist. Så vi är nöjda!

Vädret idag har inte varit på topp så vi har mest varit inne. 
Jag har dammsugat hela huset och ska snart ta fram så jag kan skura. 
Ska bädda spjälsängen också tänkte jag, sen får det vara bra för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?