måndag 27 maj 2013

Beräknad födelse

Jag låg nog i sängen och vilade mer än halva lördagen och det var faktiskt skönt. Men innan dess åkte vi till Öland för att köpa oss ett träd, tyvärr var de slut, på alla fyra ställen vi var på. Så vi får söka vidare.
På söndagen följde jag med på morsdagmiddagen i Torsås, det var god mat och en lugn tillställning, plus att vi inte var där så länge.
Helgen avslutade vi med en film och givetvis somnade vi båda i soffan.

Idag är det beräknad födelse för vårt lillhjärta men än så länge är det lugnt, jag har inte mer ont än vanligt.
Men jag är trött och inte på humör.
Jenson och jag bjöd in oss till systeryster och Nora på frukost sen åkte vi till stan för att storhandla.
När vi var färdiga ösregnade det och jag är glad att vi åkte så tidigt så vi slapp allt folk och regn.
Väl hemma var det bara att lägga Jenson och packa in varorna, så nu vilar jag lite.

Ikväll jobbar Sebastian över, han har lite hemarbete han vill få gjort innan han går på ledighet. 

Nä, dags och blunda lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?