torsdag 4 april 2013

Tyst och stilla

Natten till idag var den sämsta på länge, jag var vaken ett par timmar, slumrade till knappt en timme och så vaken ett par timmar innan det i princip var dags för frukost. En väldigt orolig natt!
Så när Jenson var kinkig och inte ville sova mitt på dan som han brukar kom mitt sämsta humör fram, jag var trött och grinig. Och efter två försök till att lägga honom så somnade han rätt som det var i sitt rum på golvet, precis innanför dörren.
Och då passade jag på att krypa ner i sängen, två timmar fick jag sova, tack!
Mycket piggare men med sprängande huvudvärk lagade jag lunch och sen blev det en promenad i det fina vädret.
Vi tog sen en dusch och åt lite kvällsmat innan det var bus för hela slanten.
Nu sover Jenson och jag sitter här själv, Sebastian är ute och roar sig med jobbet.
Så om jag känner mig själv rätt så kryper jag nog ner i sängen snart så jag får ihop lite fler timmars sömn. Imorgon och på lördag är det nämligen jobb för min del!
Men först, en kopp te, tyst och stilla.

1 kommentar:

  1. vad nära min tjejs födelsedag, hon fyllde ett år 23/1! 14 månader mellan mina. Spännande, det är så härligt att se barnen med varandra, sykonen ;-)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?