onsdag 27 juni 2012

Dom bästa.

Ja, jag har tur som har den bästa familjen. Igår kom jag o tänka på hur mycket Sebastian ställer upp för mig, speciellt när jag verkligen behöver det som mest. Under vår graviditet så mådde jag väldigt illa o hade väldigt ont men han gav mig styrka att orka. Han masserade mig, hjälpte till extra mycke hemma, pratade med mig o framförallt ställde han upp när det var dags för besök hos diverse doktorer o barnmorskor. Två besök missade han hos bm o de berodde på jobbet, ett besök missade han på föräldrargruppen o de berodde också på jobbet annars har han alltid varit med. Alla träffar på bvc har han varit med på. Han gör allt o lite till för vår familj o jag kan inte med ord beskriva hur mycket det betyder och hur mycket jag älskar honom <3


1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?