onsdag 27 juni 2012

Första natten utan mitt lilla hjärta

När Sebastian kom hem från jobbet packade jag in mig o Jenson i bilen o körde till mamma. Där blev de puss o mysstund innan jag vinkade hejdå. Sen åkte jag till Ida o hade ljusparty, det var mycket trevligt o hon bjöd på alldeles för gott fika.
Nu har jag precis kommit hem o det kändes konstigt att gå ut från bilen utan att ta med Jenson, han är nämligen kvar hos mamma o ska sova där i natt. Imorgon ska jag till frisören o tyckte att lika väl som jag ska stressa ner till mamma imorgonbitti o lämna honom så kunde han få sova där, eftersom jag ändå skulle till Ida ikväll. Så.. Lägesrapporten är att han sover som en stock.. Mitt lilla hjärta!
Det känns så tomt..
Men snart är de natti o sen är de morgon o sen får jag pussa på honom igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?