tisdag 22 januari 2013

Tiden går men ändå inte.

Min helg gick i jobbets tecken, hela 29 timmar fick jag ihop. Medan jag jobbade åkte pojkarna iväg till Torsås och spenderade sin helg där.
Som vi har saknat varandra, men dom har haft det jättebra och tiden gick hyfsat fort för mig på jobbet.
Igår hade jag tänkt ta en slappardag med Jenson men det slutade med att kyl och frys blev rensade och att vi åkte in till stan och gick på Bauhaus, Ikea och CityGross.
Väl hemma somnade Jenson gott och jag förberedde maten inför kvällen.
När vi ätit åkte vi till Karin och Daniel och där blev vi hela kvällen.
Så läggningen för Jenson blev lite senare än vanligt men det var inget som störde rutinerna för han sov gott mellan 19.30-8.20.
Idag däremot går allt i slowmotion, vi har i princip bara hunnit med att äta frukost, diska och dammsugat.
Snart är det nog dags för Jensons fmvila och då tänkte jag slänga ihop en morotskaka.

Jag tycker tiden springer iväg men ändå känns det som en hel evighet till bebisen kommer, åh vad vi längtar!!
Idag går vi in i v23, alltså har vi gått lite mer än halvtid.. Åh, det är så länge kvar.

Imorgon kommer Malin, Anna och Hugo på besök, det blir lunch och kanske en promenad. Det ser vi fram emot.
På torsdag fyller Jenson 1år, helt otroligt.. Ett helt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?