torsdag 28 mars 2013

60 dagar kvar!

Till beräknad födsel alltså. Det känns som det är en hel evighet kvar!

Igår gjorde Jenson och jag det vi brukar göra lagom till månadens slut, nämligen storhandla! Denna gången tog vi bara Maxi och vi fick med oss både mamma och Karin. När vi var klara åkte vi till Babyproffsen och handlade lite smått och gott och när vi var klara där ringde Jens och sa att han var i stan.
Vi bestämde där och då att vi skulle luncha allihop, sagt och gjort. Sen åkte vi hem och medan jag plockade in all mat så sov Jenson sin dagsvila.
Lagom till han vaknade kom jag på att jag glömde besöka blomsterlandet, så det får bli en tripp in till stan idag igen.

Idag är det skärtorsdagen så vi måste köpa hem lite gott till påskkärringarna som kanske kommer. Och imorgon är vi bjudna hem till Sebastians föräldrar på påskmiddag. Resten av påsken jobbar jag, så det blir far och sonmys resten av helgen.

1 kommentar:

  1. svar: din kommentar råkade hamna bland skräpposten, konstigt! Hittade den nu, om det här med byta till vanlig säng. Vi lär ju ta tag i det snart hehe, kul att det gick bra för er. Det hade ju varit smidigt om han inte kunnat öppna dörren, men det kan vår gosse, det finns en hel del han kan röja runt på övervåningen. Men kanske går det mycket lättare än vad vi tror! ;-) Gud vad mysigt med en bebis snart! Grattis till er, hur mycket kommer det att skilja mellan barnen?

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?