måndag 25 mars 2013

Sen 1års kontroll

Helgen försvann lika fort som alltid och den blev inte riktigt som vi planerat, men det är sånt som händer.

Jag är och har varit tröttare än vanligt men jag hoppas att det vänder snart.
Idag skiner solen och snön har börjat smälta, wihoo!
Våren är nog påväg, sakta sakta..

Jensons 1års kontroll blev framflyttad då han var sjuk och tiden som vi fick efter det blev framflyttad igen då läkaren fick förhinder men nu äntligen ska vi dit. Om en timme åker vi och jag hoppas att det går bra. Sebastian möter upp oss där.
Det är tur att jag har en sån bra sambo som är den bästa jag kunde hitta, vilken lycka att han dessutom är pappa till vårt (våra) barn. Han kunde inte tagit på sig sin papparoll på ett bättre sätt!
Jag längtar så till i sommar då vi ska vara lediga tre hela månader tillsammans, älskade familj!
Det kommer bli toppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?