fredag 15 mars 2013

Äntligen fredag!

När jag gick i skolan längtade jag efter fredagarna, då visste jag att jagvar ledig ett par dagar och kunde göra lite vad jag ville. Sen när jag började jobba ändrades det eftersom jag alltid jobbat oregelbundet, dvs dag kväll helg.
Men nu när jag är delvis mammaledig/jobbar så längtar jag så in i bomben efter fredagarna. Även de fredagar då jag jobbar, för då vet jag att Jenson och Sebastian får kvalitetstid. Men nu är det ledig helg för oss alla!
Jippie!
Huset är städat, fredagsmyset inhandlat, Jenson sover middag och jag har haft ett bra och uppmuntrande samtal.
Ingenting kan förstöra denna lycka!
Om ett par timmar kommer John, Samuel och mamma hit och hälsar på. Sen stannar Samuel här hela helgen så ikväll får vi nog lov att titta på gladiatorerna då han tycker det är roligt.
Ikväll ska jag göra något så enkelt som quesadillas och sen blir det lite godis, fredagsmys på hög nivå.

Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?