tisdag 19 mars 2013

Sjukstuga igen.

Ja helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss då Samuel vaknade natten till lördag och mådde illa. Som tur är så har varken jag Sebastian eller Jenson åkt dit, än.
Så söndagen blev slapp istället för fotbollscup.
Tanken var att Jenson skulle följa med Samuel hem och sova där till på måndagen eftersom både Sebastian och jag skulle jobba men det blev ändrade planer och Sebastian var hemma så jag kunde jobba.
Nu har Jenson tyvärr åkt på en hemsk förkylning och rosslar och har sig, så nu är det bricanyl som gäller, stackars barn. En gång i timmen har han vaknat i natt och varit ledsen, han har så svårt att andas. Så jag är sådär lagom trött efter tre vakna nätter på rad. Men, det kan bara bli bättre! :)
Idag ska jag på möte vid 13 så då ska min kära syster vara barnvakt, tusen tack!
Nu ska jag fortsätta mysa med vår lille sjukling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?