torsdag 21 mars 2013

Jag börjar inse vilka som är mina riktiga vänner.

Sjukstugan fortsätter här hemma men det verkar vara på väg åt rätt håll.
Inatt sov Jenson från 19.15-06.30 och lekte sen inne på sitt rum till klockan var 7.22 så jag har sovit i princip hela natten förutom några toabesök.
Trots att han sovit bra har dagen mest bestått av gnäll och när det var dags för sovstund bara vägrade han. Det slutade med att ca en timme senare så somnade han i myshörnan, så då var det bara att bära in honom i sängen.
Jag känner mig hängig och väldigt trött, skulle bara vilja lägga mig ner och sova bort ett par dagar.
Ser fram emot en ledig helg med min familj.

Den senaste tiden har jag börjat inse vilka som är mina riktiga vänner. Det är väldigt märkbart i vissa fall och i andra fall är det bara jag som hör av mig. Och efter ett par gånger så tröttnar man, eller iaf jag. Inte ska man behöva tjata sig till att man ska ses?
Näe.. Det kanske är dags att sålla lite och tänka om.

Trots tråkigheter så händer det massa positiva saker i mitt liv. Det känns som en bra vändning och jag ser fram emot framtiden på ett helt annat sätt.
Jag berättar mer när allt är klart!

Nu är det bara två timmar kvar till min bättre hälft kommer hem, som jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?