måndag 12 december 2011

12 december 2011

Besöket hos bm förra veckan gick inte riktigt som planerat. Magen hade växt för mycket(?!) och jag hade gått upp 3 kilo, vilket hon tyckte var alldeles för mycket på två veckor.
Dom två sista gångerna har ju min vikt varit stabil så därför var detta lite oroväckande.
Pga det så var hon rädd att det kunde vara början till havandeskapsförgiftning och vill därför ha mer koll, så jag ska på ett extra besök denna veckan.
Beroende på hur mycket magen har växt och hur mycket jag har gått upp i vikt så kanske det blir ett extra ultraljud.
Så, på onsdag får vi svaret på det.

Annars rullar det på som vanligt tycker jag. Har mer och mer ont när bebisen bökar runt, det börjar väl bli trångt där inne. Är lite tröttare än vanligt men ibland får jag dunder energi, felet jag gör då är att köra slut på mig med en gång.. dumt!

Vår andra lilla bebis har idag varit hos veterinären, urinvägsinfektion blev domen och massa medicin är nu hämtad på apoteket. Hoppas att det blir bättre inom ett par dagar. Gillar inte att hon har ont.

Nu ska jag gå en kort promenad (långa fick jag tydligen inte gå!) och sen vila lite innan jag ska hämta älsklingen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?