onsdag 28 december 2011

28 december 2011

Nu är julen 2011 över och det gick som vanligt i raketfart.
Men jag tycker ändå att vi hann med det vi skulle och lite till.
Jag är nöjd med denna julen trots att jag hade värkar som hette duga, men jag vägrade att åka in och på juldagsmorgonen släppte dom.
Sen dess har de kommit till och från, mest om kvällarna, eller så är det iaf då jag får mest ont.
Nu är det bara några dagar kvar av detta året och jag hoppas att vår stjärna kan vänta till nästa år, sen är det fritt fram för vår del. Men med min otur får jag väl vänta ända in i februari :P

Förra besöket hos bm slutade med att vi fick göra ett extra ultraljud då det var omöjligt för henne att känna huvudet, så han/hon ligger så långt ner som det bara går. Vi fick även reda på lite mer info om barnet men jag avvaktar med att dela med mig av den, så får vi se om hon har rätt.

Dom två senaste dagarna har jag varit mer eller mindre död, har knappt sovit en blund om nätterna men har faktiskt kunnat sova på morgonen vilket har varit skönt. Men jag får inte så mycket gjort här hemma och det retar mig.
Jag vill bara bli pigg igen.

Hoppas ni har haft en bra jul och god fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?