torsdag 15 december 2011

15 december 2011

Igår var en jobbig dag på många sätt. Jag var rädd att jag hade gått upp i vikt och att magen växt ännu mer, jag hade (som vanligt nu för tiden) sovit dåligt och kände mig allmänt nere.
Trots det så tog jag tag i att rensa inne på kontoret, än så länge syns det inte då jag började med garderoberna och alla papper, men jag ska fortsätta idag.
Hur som helst, besöket hos bm gick jättebra. Jag hade tom gått ner 5 hekto och magen hade inte växt någonting, lycka!
Hade heller ingen äggvita i urinen så nu är havandeskapsförgiftningen ett minne blott.
Vår bm var supernöjd med mig och det gjorde mig glad.
Så nu är det bara att hoppas på att det håller i sig så jag inte går upp så mycket mer och att magen sjunker snart, så jag kan andas normalt igen :)

Vår stjärna bökar för fullt och allt är som det ska, huvudet ligger neråt och hjärtljuden var perfekta!

Vår andra lilla bebis börjar nog sakta men säkert att bli bättre, men jag oroar mig fortfarande lite. Jag hade gärna sett att det blev bättre snabbare.
Men man kan inte få allt.

Nu måste jag ta tag i denna dagen och ikväll måste jag bli klar med alla julkorten, imorgon är nämligen sista dagen man kan skicka dom om man vill att dom ska komma fram innan jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?