lördag 31 december 2011

31 december 2011

Idag är det årets sista dag.
Och den ska vi spendera som så många andra med några av våra nära och kära, på hemmaplan. Det känns bra!

Igår storstädade jag hela huset samtidigt som jag brottades med all vår tvätt. Det är väl konstigt att man alltid samlar på sig, men det är väl för att vi har så olika färger på alla våra kläder.
Hur som helst inviger vi det nya året med ett nystädat hus, det gillar jag!

Detta året har gått rysligt fort, jag minns det som igår när vi åkte till Sälen för att åka skidor med gänget. Gu va skoj det var!
Än så länge har det inte kommit någon snö, men det kommer väl lagom till vi ska in till förlossningen, så Sebastian får skotta ut oss :)

Nu ska jag slänga i mig en smörgås innan vi ska iväg, ville bara passa på att önska er alla ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?