torsdag 29 december 2011

29 december 2011

Det är inte många dagar kvar på detta året trots att det känns som dagarna just nu går i snigelfart.
Anledningen till det är väl för att vi längtar så och att jag har gjort världens tabbe och har inget inplanerat alls. Inte en enda dag.
Så igår skickade jag ett sms till min kära granne om att jag tyckte vi skulle gå på stan idag.. och vilken bra dag jag tajmade in :P

Dagen igår slutade med att jag bara var uppe och åt, sen la jag mig igen, samma visa när Sebastian kom hem. Hade sprängande huvudvärk som jag trodde skulle gå över efter jag knaprat i mig två panodil, men icke. Gick och la mig vid 18 och tog då två panodil till i hopp om att huvudvärken skulle släppa. Vid 20.30 gick jag upp och så åt vi lite fruktsallad, huvudvärken försvann och illamåendet kom + dom härliga värkarna.
Så det var bara att gå och lägga sig igen..
Värkarna avtog och jag kunde somna vid 1 tiden, sen har jag vaknat hundrafemtioelva ggr i natt, vet inte om det varit en värk varje gång eller vad det är frågan om.
Nu har jag ont i magen, ungefär som mensvärk. Men, jag ska göra mig iordning och sen åka med grannen in till stan. Det får bära eller brista, för jag pallar inte ligga hemma en dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?