måndag 25 februari 2013

Inget jobb

Det blev inget jobb för mig i helgen, min kropp sa ifrån helt.
Sebastian åkte hem tidigare från jobbet i fredags och sen dess har det bara varit vila för min del. Igår var det som värst, jag kände mig rätt pigg så tänkte jag kunde vika lika tvätt men tji fick jag!
Fy farao så ont, så från 11 igår hade jag en kramp/mensvärk liknande känsla på höger sida utav magen som strålade sig neråt och bakåt.
Eftersom Sebastian skulle hämta vår nya säng så skulle jag bli själv med Jenson i två timmar, tack o lov så sov han dom två timmarna så jag kunde vila.
Inatt vid 4 när jag vaknade så var smärtan borta, tack för det!
Nu har vi bäddat sängarna, ätit frukost och spelat boll och vet ni? Smärtan är tillbaka, jippie!
I eftermiddag ska jag lämna Jenson hos mormor och sen måste vi storhandla. Hoppas jag orkar det och hoppas jag klarar av planeringsdagen med jobbet imorgon, önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?