tisdag 19 februari 2013

Jobbhelgen är över

30 timmars jobb blev det i helgen.
Det var tufft, mycket tuffare än vad de varit på länge, det har ju givetvis sina förklaringar och jag hoppas att det ska lugna ner sig.
Har knappt sett varken Sebastian eller Jenson denna helgen, Jenson har sovit när jag kommit hem och sovit när jag åkt.
Men i söndagskväll höll han sig vaken och det var en överlycklig pojk som mötte mig när jag kom hem, vilken lycka!
Igår blev det mys och städ på förmiddagen.
Sebastian var hemma från jobbet, förkyld o dann så för att han skulle kunna vila åkte jag o Jenson till Nybro för att kolla på fotbollscup som Samuel var med i.
Jenson blev givetvis glad att se både mormor o morbror Samuel.
När cupen var färdig åkte jag hem och Jenson åkte med mormor.
Idag och imorgon är det nämligen jobb på schemat igen så Jenson får vara hos mormor till imorgonkväll.
Vi saknade honom redan jättemycket igår men allt har gått bra, precis som det brukar. Fick nyss ett sms om att han sovit hela natten, 12 timmar, vår duktiga pojk!
Nu ska jag göra mig redo för jobb och sen får vi se vad Sebastian och jag gör ikväll när vi är barnlediga.
På torsdag är jag helt ledig och då blir det förhoppningsvis mys hela dan med Jenson för sen jobbar jag, igen.. Fredag och lördag. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?