torsdag 28 februari 2013

Längtar!

Den där planeringsdagen kändes bra ungefär till det var en halvtimme kvar, tack för den och tack för stödet alla kära kollegor, NOT!!
Men nog om det.

Igår gick Jenson och jag upp nästan samtidigt som tuppen efter en hel natts sömn. Sen styrde vi bilen mot Öland där det var dags för Mammafika hos Anna & Hugo.
När vi kom dit strax innan halv tio var det fullt hus, åtta barn med Jenson och sju vuxna. Trots så mycket folk så var det en mycket trevlig tillställning och inte alls så vild som man kan tänka sig. Vi blev bjudna på frukost med hembakat bröd, goda pålägg och massa frukt. Både Jenson och jag vräkte i oss :)
När nästan hela skaran åkt hem efter ett par timmar åt vi lunch och sen tog vi en härlig vårpromenad i det fina vädret. När klockan närmade sig halv fyra packade vi in oss i bilen och åkte hem.
Väl hemma blev det middag och sen massa bus innan läggdags. Det var en trött son och mamma här hemma så det blev tidigt i säng.
Idag har jag turen att få träffa Anna igen, det är inte ofta vi ses två dagar på raken men ikväll är det dags för tjejträff.
Så nu ska jag slänga ihop nån efterrätt och sen plocka undan lite innan jag slår ner rumpan i soffan.
Solen skiner idag och det känns som vår!
Jag är nog en av många som verkligen längtar till våren.
Men mest av allt längtar jag nu till att bli moster och efter det, tvåbarnsmamma ❤

1 kommentar:

  1. vilken söt en ;-)

    svar: men gud tack så mycket för att du förklarade, jag hade ingen aning, låter ju super!

    Grattis till bebis i magen ;-)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?