torsdag 7 februari 2013

Innehållsrik dag

Vi började vår dag tidigt, redan vid 7 slog Jenson upp sina blå och när jag öppnar dörren in till hans rum så ler han med hela ansiktet.
Efter frukosten så tog vi tag i operation rensa sovrummet. Och vilken hjälp jag fick av Jenson. Han puttade på både byrå och vitrinskåp när jag hade tömt dom och skulle förflytta dom till hobbyrummet där dom får stå till sovrummet är färdigt.
Så nu är det bara den "fasta" garderoben som ska tömmas sen är sovrummet redo för sin förvandling.
Jag hoppas att vi hinner få lite gjort i helgen.
När vi var färdiga med det så dammsög vi kök och hall, vek en maskin tvätt och startade en ny, tömde diskmaskinen och nu har vi dansat och ätit lunch.
Snart är det nog dags för Jenson att vila och då ska jag sätta mig i soffan och titta på tv lite.
När Jenson har vilat börjar vi förbereda middagen och sen blir det massa bus innan Sebastian kommer hem.
Ikväll blir det nog tidigt i säng för min del då det känns i kroppen att jag jobbade 8-21.30 igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?