torsdag 21 februari 2013

Orkeslös

Efter jobbet i tisdag gick Sebastian och jag ut och åt, det var mysigt och gott! Kvällen avslutade vi sen med att köra ner till Torsås och lämna vår lilla bil till Sebastians föräldrar. Vi kom hem sent och det var långt efter läggdags så när klockan ringde igår var vi mer döda än levande.
Vi åkte till jobbet och sen gick jag bort till Leos Lekland där mamma var med Samuel, John, Johan, Emilie och Jenson.
Vi var kvar där en stund och sen åkte vi hem, lagade mat och sen var det bus för hela slanten innan läggdags.
Inatt har jag knappt fått någon sömn då jag varit uppe ca tio ggr, jäkla kisseri.
Så idag är jag orkeslös och det känns som det är en förkylning på gång.
Jag känner mig yr och nedstämd men jag hoppas att det vänder snart.
Jag behöver sömn och vila mer än någonsin men det är bara att försöka bita ihop, i helgen blir det nämligen 19 timmars jobb. Så kämpa kämpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?