fredag 11 november 2011

11 november 2011

Jag tror att någon, kanske jultomten, försökte uppfylla min önskan i förrgår natt om en hel natts sömn. Jag var nämligen bara uppe två gånger och sprang, likaså natten till idag <3 T A C K!!!
Jag hade hoppats på att känna mig superpigg men så är inte fallet, men jag är helt klart piggare och det onda har försvunnit rejält. I tisdags och onsdags var det hemskt, jag kunde knappt stå och varje gång jag skulle sätta mig eller resa mig så började jag nästan gråta.
Idag har jag visserligen inte gjort så mycket men har helt klart inte lika ont och igår städade jag hela huset.
Ikväll är det jobb som gäller och jag hoppas att det kommer gå bra, men det tror jag.
Imorgon är det också jobb och sen har jag inget mer planerat förutom farsdagmiddag på söndag.

Vår stjärna bökar runt för fullt i magen och jag känner på mig att h*n har det bra där inne! :)

Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?