måndag 28 november 2011

28 november 2011

Idag är det 54 dagar kvar till vår stjärna är beräknad, jag hoppas att tiden går lika fort nu som den har gjort hittills.
I helgen har vi varit på minisemester i Göteborg.
Vi åkte i fredags runt lunchtid och var framme vid 17.30 tiden, då åkte vi raka vägen till biostaden och satte oss i baren där det serveras Sveriges godaste drinkar! Vi beställde in varsin Mojito och jag njöt i fulla drag, hade lätt kunnat sitta kvar där hela kvällen men 18.40 började bion, In time. En mycket bra film.
Efter bion åkte vi hem till Marcus och Sandra där vi drack lite glögg och käkade pepparkakor innan det var dags för sängen.
På lördagen gjorde vi stan och åt på Indisk restaurang sen blev det filmkväll. Igår kom stormen Berit och hälsade på så vi begav oss lite tidigare än vad vi tänkt och så körde vi först till Mölndal för att köpa en efterlängtad kamera och sen ett matstopp i Varberg sen raka vägen hem.
Det var skönt att komma iväg lite och det var jätteskönt att komma hem igen. Vår Alice mötte oss med massa mys trots att hon varit hos svärföräldrarna på Öland hela helgen och busat.

Idag är jag så slut som jag räknade med att vara efter en hel helg borta utan varken vila eller sömn (jag o Sebastian sov på en 90madrass på golvet), men jag ska trots det försöka få lite gjort.
Om inte annat ska jag förbi grannen en snabbis och kolla på nytillskottet :)
GRATTIS!

Jag vill också ha min bebis, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?