lördag 5 november 2011

5 november 2011

Trots att tiden går fort så känns det ibland som en hel evighet till vår stjärna ska anlända. Det gör att jag försöker boka in lite roliga saker så jag har något att se fram emot på vägen.
Nu börjar det fyllas på rejält så nu hoppas jag att jag orkar med allt som jag planerat in också :)

(Ska försöka hinna med att åka till Göteborg en helg i december också.)

10/11 ska jag träffa Cilla och njuta av en god lunch.
13/11 är vi bjudna på farsdagmiddag i Torsås.
15/11 ska jag ha Tupperwareparty.
16/11 fyller min äldre bror år.
22/11 ska vi till Bm och lyssna på underverkets hjärtljud.
26/11 är det glöggkväll.
2/12 är det glöggkväll med mina bästa vänner.
7/12 Julfest med jobbet.
13/12 ska jag på luciafirande.
18/12 Julbord med Sebastians jobb.
Och sen är det jul och enbart en månad kvar till vår stjärna kommer! :)

Har ni lite saker inplanerat såhär innan jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?