tisdag 29 november 2011

29 november

Den listan jag gjorde för ett tag sen på saker som jag hade inplanerat, den börjar ta slut och det känns inte som jag gjort hälften av det jag tänkt.

10/11 ska jag träffa Cilla och njuta av en god lunch. [x] Ställdes in utav mig då jag inte orkade.
13/11 är vi bjudna på farsdagmiddag i Torsås. [x]
15/11 ska jag ha Tupperwareparty. [x]
16/11 fyller min äldre bror år. [x]
22/11 ska vi till Bm och lyssna på underverkets hjärtljud. [x]
26/11 är det glöggkväll. [x] Ställdes in då vi åkte till Göteborg den 25/11-27/11.
2/12 är det glöggkväll med mina bästa vänner.
3/12 barnvakt åt Wilma & Alwin?
5/12 Gravidyoga.
7/12 Julfest med jobbet.
8/12 lyssna på hjärtljuden och mäta magen.
13/12 ska jag på luciafirande.
17/12 Julbord med Sebastians jobb.

Så det jag ser fram emot mest nu är glöggkvällen på fredag med mina bästa vänner!
Det blir förmodligen sista gången innan jul som vi ses allihop, så därför ska det bli extra roligt!

I natt har jag sovit bra så för att ta vara på den energin jag har ska jag ut och kratta lite :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?