torsdag 24 november 2011

24 november 2011

Vi har skött oss! Magen växer som den ska och bebisen mår bra, allt enligt vår bm. Jag har dessutom skött mig otroligt bra då jag inte gått upp något denna gången heller, heja heja!
Men.. som jag vet så lär det komma en hel del kilo till jul och sen när allt vatten kommer, så det är bra att jag är sparsam med kilona nu :)
Alla värden var bra och mitt järnvärde hade gått upp väldigt bra, till och med bm var överraskad!

Här hemma har det nu blivit julfint och istället för att bara ta fram adventsljusstakarna så tog jag fram rubbet, orkar inte dra fram jullådan fler gånger :)
Så igår var det julstäd och julfix, har än så länge inte bytt några gardiner men det kommer.
Har nu frysen full med lussekatter, ca 70st och jag hoppas att några av dom finns kvar till jul ;)

Idag är det tvätt och krattdag, kanske inte det roligaste men det behövs det också.
Trots att jag har varit uppe fyra gånger i natt kände jag mig utvilad strax innan klockan sex i morse, så jag åt frukost innan tuppen.
Nu börjar jag då bli lite seg, men jag får ta en eftermiddags vila sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?