tisdag 22 november 2011

22 november 2011

Har avverkat den sämsta natten på väldigt länge. Vid 1.24 vaknade jag och kunde inte somna om, det var verkligen lögn i helvete. Så jag gick och la mig i soffan med täcke och kudde i tron om att min kära sambo åtminstone skulle få lite sömn och jag också givetvis. Men icke.. Sista gången jag kollade på klockan var den 5.32 och vid 6.12 kom Sebastian och sa till mig att det är bättre jag försöker sova i sängen.
Eftersom han skulle till jobbet då så fixade jag smörgåsar till honom och sen gick jag och la mig, tror ni att jag somnade?! ICKE!
Så nu har jag vridit och vänt mig en hel jäkla natt men hoppas att energin finns här ändå.
Jag har precis startat en maskin tvätt och ska snart till affären och köpa saffran så jag kan baka lite lussekatter till jul. Sen hoppas jag att jag orkar fortsätta kratta lite löv och efter det göra julfint i åtminstone ett rum.

Vår stjärna kör sina gympapass emellanåt och jag har börjat få "för"förverkar, det börjar närmar sig nu och det är så spännande. Vi pratar mycket om det här hemma och det är så kul men ändå skrämmande.
Idag ska vi till bm på hjärtljud och magmätning, hoppas vi sköter oss.


1 kommentar:

  1. Det som inte hinns med idag kan göras en annan dag, Tänk på dig själv lite och VILA... :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?