onsdag 9 november 2011

9 november 2011

Kära Tomten!

I julklapp har jag bara en önskan, att få sova en hel natt innan vår stjärna kommer till oss.
Tack på förhand!


Ja, jag går mig själv på nerverna snart.. Det är två månader kvar och jag vet inte hur längesen det var jag sov en hel natt och bättre blir det inte, sägs det. Så det vore väldigt tacksamt om jag kunde få en hel natts sömn i julklapp, det hade suttit fint.
Att vara uppe och springa mellan 4 och 11 gånger varje natt är inte det mest ultimata, inte för mig i alla fall. Jag vet, jag vet.. det är värt det. JA! MEN, visst vore det väl trevligt om jag kunde vara lite piggare/gladare/socialare mot alla jag möter såhär innan jag ska föda?!
Usch ja.
Nog om det.

Nu har jag jobbat två dagar och det var väl som jag trodde, = nära döden. Men jag överlevde precis och är ledig nu i två dagar innan det är dags att jobba igen. Det är ju inte alltid "rätt" tillfälle att börja jobba efter en helttidssjukskrivning men jag valde nog verkligen helt fel dag. Det har varit mer att göra än annars och det går inte att "ta det lugnt" på mitt jobb, för då har man inte där att göra.
Idag ska jag försöka vila mellan varven, har nämligen ett möte inplanerat med min kära sambo och försäkringskassan i eftermiddag. Får se om vi blir något mer klokare ang. föräldrarpenningen.

Jag har mailat en tjej ang. gravidyoga också, så det kanske jag ska testa på, det låter spännande.
Nehe, dags att ta tag i denna dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?