onsdag 30 november 2011

30 november 2011

Att kratta igår var väl inte det bästa jag gjort, för fy fan vad jag hade ont hela kvällen igår. Att jag aldrig lär mig.

Idag hade vi ett möte inplanerat, men det har jag precis ringt och avbokat. För här händer det grejer och vi hänger inte riktigt med känner jag. Vi får se hur det slutar och jag återkommer med mer information när jag vet mer.

Vår stjärna har varit vaken mycket i natt, därav har jag inte sovit så mycket utan mest legat och myst med magen. Ibland undrar jag hur allt kan fungera där inne, det är helt otroligt.
Samtidigt är jag väldigt trött på att vara gravid (förlåt mig!), jag är tjock, har inga kläder att ta på mig, har ont, är trött hela tiden, har humörsvängningar som inte är av denna värld, och känner mig hemsk. Och ja, jag vet att det är värt det. Men ärligt talat så är det inte så kul att känna sig förlorad och misslyckad. Jag vill kunna göra allt som jag brukar, men det går liksom inte. Jag känner att jag har gjort mitt som gravid för denna gången och bebisen får gärna komma ut.

Phjuu.. så, där fick jag loss det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?